dagens diss och hiss

TEMA: TEKNIK!      

DAGENS DISS

Nya IPOD med kamera


Denna ipod har nu kommit med kamera! Vad bra? nej! Det är bara onödigt eftersom den bara har 2 megapixel! Det blir inte direkt bra bilder! Jag har ingen sådan men den verkar inte bra:P



DAGENS HISS


AINO!


Den här mobilen har jag inte men jag har provat min släktings! Den har både touch och knappar! Den har 8,1 megapixelkamera och är skitbra. Helt galant! JAG vill gärna ha denna mobil!!! Namnet är Aino! snyggt namn på köpet!<3

Satio är ju mer populär, har provat min andra släktings. Det som är jobbigt är att det bara är touch och den är väldigt stor! Iförsej har den ju 12 megapixel! 

xoxo
//Ems

Sööta kommentarer

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0