♥fsisters♥

hei igen ;P
NU först en liten fin TACK-bild till alla mina vänner<3♥


I LOVE YOU♥

Nu ska du få veta vad fsisters står för:

friends sisters (som dt oxå står på headern<3)

Lite fakta om mig, Ems:

Heter Emma
Älskar mina kompisar♥
Basket<3 = LOVE♥
Du = söööt♥
Gillar att läsa bloggar (älskar ofc ;D)
Älskar grönt<3
Älskar skvaller tidningar, haha
Älskar min data OFC!♥
Hatar idioter :@
Är singel
Är INTE kär i nån!!!!!!!

Det viktigaste av allt!
Älskar ♥GreenDay♥ mer än allt i hela världen!♥♥♥ Billie Joe, Tré Cool, Mike I LOVE YOU mer än allt! ♥♥♥

Detta tkr jag om andra ägaren, Anna:
Cute!
Snällast
Bäst<3
hon äääälskar Johan Palm
jag vore inget utan henne :D♥

xoxo
//EMs

Sööta kommentarer

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0