Nydesignat <3

NU har jag designat en blogg idag!

www.wopa.blogg.se - min kompis och hennes kompis blogg <3
Julia och Olivia

Jag designade även 2 andra bloggar förra veckan!

www.bluebeaar.blogg.se - Annas blogg, hon är ju andra "ägaren" till Fsisters <3
Anna

och

www.detrebastisarna.blogg.se - Min kompis och hennes andra 2 kompisar <3 but i call them dtb <3 haha ^^
Patricia, Sofia och Adellé (stavning :S)

Nu har jag 5 designer på gång ^^ ojoj men det är bara kuul! jobbit nejnej!

Vill du ha en design av mig?, har designat över 20 bloggar i mitt liv (ups där skröt jag en aning SRY!<3) OM man räknar me de jag designat 5 ggr :P

pussar på er nu<3

this är bluebeaar annas<3:

Made it all by myself, haha ;) Den kanske inte var fräck mer sööt <3 jag kan ju snyggare ofc!



Sööta kommentarer
Postat av: OLIVIA!!! ♥♥♥

HEHEHEHE, TACK EMS. DET BLEV AS SNYGGT!!!! ♥♥♥♥♥



PS. GÅ GÄRNA IN PÅ DEN SÅ ATT NI KAN SE HENNES MÄSTERVÄRK!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-01-13 @ 20:05:08
URL: http://wopa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0