allt är skit just nu

seriöst det här suger! inget går bra just nu... Anna är typ sur på mig för att jag gick på "alicie i underlandet" med min andra kompis och att jag hade lovat att vi skiulle gå på den... jag kom inte seriöst ihåg att jag lovat det så just nu blir allt bara korkat :(

Hur kunde jag glömma det!? lixom min hjärna krymper ju typ

aja hon kommer väl aldrig förlåta mej nu... kan jag leva med det? NEJ

misstag gör man det måste man leva med och jag ska försöka diskret att inte göra någon annan sur :3

jag ska förlåta anna ännu mer men jag vågade inte i skolan :P jag har messat när hon undra vilken film så jag får försöka igen...


för mig om dej anna

nu ska jag käka

pözz

//SMURF


Sööta kommentarer

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0