Guud va hemskt det ääär!!

Hello alla söta små apor, och alla söta små emmsor!
Jao...
Jag har massa saker att skriva, men ändå inte..! Okej.. det där  var flams - trams!
Nemen jom rubriken lyder detta;

Det är så himla hemskt när man tänker typ såhär;

Kl. 12.00 

- Å, ja ska skaffa en egen personlig blogg idag, ja ska skriva varje daag!!!!   (typ så ja (a) hah) 

Kl. 12.30 

- Omg, nu vill jag ha datan!! Blogg blogg blogg, göra blooogg!!! (HAHA) 

Kl. 14.00 

- Okej.. nu gör jag en blogg 

Kl. 14.15

- HIHI, hm va ska den heta? Nåt sånt här  hejhejsvejs.nåting.nåt  <-- den va inte på riktigt så alla vet :P 

Kl. 15.00 

- Hmmmm... nej jag orkar inte, ofta jag skriver varje dag i en BLOGG! 

Kl. 16.00 

- å jag gör inte blogg, jag vet att jag aldrig kommer skriva, men jag viiilllll!!

kl. 16.30

- oho! www.blogg.se och sen skaffa blogg! *KLICK*

kl. 16.45 

- mohahhajajaja, ja har en blogg!!!!!!! 

Kl. 16.55 

- Amen va ska jag skriva å jag vet, *blablablabla* 

Nästa dag  :) 

- va, NEEEJ, jag har en blogg, jag tar bort den.. Nu klickar jag på klick *KLICK* 

Så , typ så, va känner ni liksom???? :O hahaha.... :S 

Som vanligt har jag inge att skriva :)
Jo, www.plasticbrain.blogg.se <-- so härlig good bloggggg! HIHI! .) 



BBYEBYE!! /RANNIS (vart och varför jag fick de smeknamnet av EmmsiPemmsi?!?!) ----> (svara den frågan Emma)


/RANNIS

 

Sööta kommentarer

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0