Lördag!

Hejsan ;)
Vaknade halv 10 idag och läste lite. Orkade inte gå upp direkt -.-

Åt frukost: 2 ostmackor :) framför tv:n



mysigt har jag det här iaf!

Nu surfar jag bara lite (sitter på landet :[) och längtar tills vi ska åka hem...
Här är det jättemkt snö ^^ och soligt, funderar på att

ta en kopp te och bara sätta mig på altanen och chilla lite... det är ingen snö på altanen (puuuh)

och för att jag ska bli lite uppfriskad ska jag nog springa ut barfota i snön om jag vågar

Igår somna jag sent och glömde ta av mig lösnaglarna (orka ha dem idag lixom) så jag gjorde det när jag vakna!
Jag lägger ut bilder på dem sen när jag kommer hem. Jag hoppas att vi åker hem vid 13.00, 13.30 men jag är inte säker... inte för att det är ngt fel på landet men jag längtar bara till stan ;)

innan jag gör nått annat nu lyssnar jag på justin bieber och jag tror om 3 sekunder kmr min brorsa oc tjatar att jag ska stänga av.... men nevernevernever älskar killen ju!




/Emma!

Sööta kommentarer

KOMMENTERA HÄRA :

Vad heter du sötnos??:
V.I.P?

E-postadress: (bara vi ser den!)

Din sööta blogg♥:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0